Co nas czeka:

27.11.2011 - Trening obedience z A.Migas
10-11.12.2011 - Zawody w Ściegnach

23.05.2011

#6

Dawno nie było żadnego sprawozdania, więc teraz trzeba wszystko nadrobić !


Latające Akademia Dog Chow
10 kwietnia razem z Jimem braliśmy udział w LADC z Darkiem Radomskim. Oczywiście zapisaliśmy się do grupy początkującej. Ja na pewno nauczyłam się rzucać A przynajmniej dowiedziałam się jaka jest teoria ;) Z perspektywy czasu widzę, że to seminarium dało mi bardzo dużo . Moje rzuty są coraz bardziej stabilne i co najważniejsze powtarzalne. Jimmy sprawował się trochę gorzej. Nie chciał współpracować, zachowywał się jak totalny dzikus. Jestem na 98 % pewna, że to wina zamknięcia w klatce :( Mimo, że zna klatkę, wchodzi do niej na komendę i nie ma z tym problemu, to po wyjściu z niej nie nadaje się do pracy. Trudno, więcej już tego błędu nie popełnimy :) Na pewno za rok też się wybierzemy na semi !

Szarpanko :)
Agility
Cały czas dzielnie trenujemy agi. Niestety mój handling pozostawia wiele do życzenia. Nie spodziewam się, że kiedykolwiek się ogarnę :P
Tutaj filmik z kwietniowego treningu:

http://madamk.wrzuta.pl/film/8OkpjELhnoM/jimmy_-_trening_10.04.3011



Sztuczki
Cały czas męczę Jima jakimiś bez sensownymi sztuczkami ;)

Nasz największy sukces jak do tej pory:

 

w repertuarze także cofanie, ktorego myślałam , że nigdy się nie nauczy, bo ciągle siadał. 

Kastracja
W międzyczasie Jimmy stracił jajka. Bardzo szybko doszedł do siebie i już na drugi dzień szalał jak dawniej :) Do dnia dzisiejszego zauwazyłam następujące zmiany : brak ciamkania na zapaszki, dłuższe i rzadsze sikanie, mniejsze zainteresowanie zapachami.

Vaults
Wielki sukces ostatnich dni ! Jimmy pięknie skacze, chętnie, sprawia mu to radość i w dodaktu zaczął się namiętnie przeciągać szarpakami, których wcześniej nienawidził ! Szkoda gadać - lepiej pokazać !

1 komentarz:

  1. Gratuluje sukcesów frisbowych! Wskakiwanie na plecy to fajna sztuczka ;)
    A kstracja to bardzo dobry wybór! Sama mam psa po tym zabiegu i widzę same korzyści w jego zachowaniu :)
    Pozdrawiam, Asia z Lakim i Fidem

    OdpowiedzUsuń