Co nas czeka:

27.11.2011 - Trening obedience z A.Migas
10-11.12.2011 - Zawody w Ściegnach

22.08.2011

Trening Obi z Anetą Migas.

Przerywam na chwilę relacje z wakacji, aby podzielić się informacją, że wczoraj uczestniczyliśmy w treningu obedience z Anetą Migas. Byłam trochę sceptyczna, ale zaryzykowałam i opłaciło się. Aneta jest świetną trenerką i w dodatku ma dobre podejście do ludzi. Przydałoby się, żeby inni szkoleniowcy też mieli w sobie tyle pokory ;) Co prawda w pełnym słońcu ciężko się pracowało, ale psy wychodziły tylko na chwilę, więc nie było źle. Resztę czasu JJ spał w najlepsze w klatce w cieniu, spał, bo było słychać jak jęczy przez sen :P Przynajmniej się chłopak zrelaksował :D Póki co pracujemy nad prostym siadaniem przy przywołaniu, zmianami pozycji i chodzenie przy nodze.Chodzenie poszło nam najgorzej, bo Jimmy był dość podekscytowany i strasznie mnie wyprzedzał. Ale damy radę ;) A no i socjal,czy tam meldunek wzorowo :D Przynajmniej to :P
Przy okazji muszę powiedzieć, że mój Jimmy się wyrabia. Pięknie sie zachowywał co do innych samców, co mnie bardzo cieszy, oby tak dalej :)

1 komentarz:

  1. widzę że wakacje udane :)
    pozdrawiam :)
    kudłatasfora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń