Co nas czeka:

27.11.2011 - Trening obedience z A.Migas
10-11.12.2011 - Zawody w Ściegnach

1.06.2011

Pokaz z TOZ w Gliwicach

Moja nadgorliwa mama postanowiła zorganizować mi czas i zaproponowała Paniom z nowo otwartego oddziału TOZ w Gliwicach , że razem z Jimem  opowiem coś o szkoleniu i pokażemy jakieś sztuczki na festynie w szkole. Dzisiaj rano ku mojemu przerażeniu była burza. Jimmy bardzo bardzo boi się burzy. Chowa się w kącie, do klatki , cały drży nie chce się ruszyć albo ucieka na oślep :( I niestety bardzo długo dochodzi do siebie.  Zresztą burza dzisiaj cały czas wisi w powietrzu. Nie pomyliłam się i niestety niewiele z naszych sztuczek wyszlo. Generalnie ja byłam słabo poinformowana co do organizacji , w związku z tym to co sobie przygotowałam też się do niczego nie nadawało :P Są też oczywiście pozytywne akcenty. Jimmy poznał kolejne nowe miejsce, nowe psiaki. To dla niego bardzo dużo znaczy. Zachowywał się bardzo ładnie i poznaliśmy Anię z Gają :) Gaja oczywiśce chciała JJ wpieprzyć :P  Następne pokazy w sobotę , oby poszło lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz