Co nas czeka:

27.11.2011 - Trening obedience z A.Migas
10-11.12.2011 - Zawody w Ściegnach

22.02.2011

Borderowy spacer

W niedzielę, 20 lutego , wybraliśmy się z  JJ na borderowy spacer do parku chorzowskiego. Zimno było nieziemsko,ale postanowiłam tym razem nie odpuszczać, spakowałam Jima, chłopa i się do autobusu i wyruszyliśmy.  W autobusie nie było najgorzej, dużo bardziej Jimmy przeżywał auto, niestety różne środki transportu to coś co nas nie ominie, więc musi się po prostu przyzwyczaić.  Nienawidzi niestabilnych ruszających się powierzchni ( huśtawka to chyba będzie dla nas horror ;) ).  Na początku zachowywał się wzorowo, leżał sobie, pod koniec już cos go dupka zaswędziała i razem z Psikutem zaczęli się wiercić :P
Spacer był wyjątkowo ( podobno ) liczny. Jimmy był zaszokowany taką ilością BC, a ja zakręcona, bo ciągle mi się gubił w gąszczu czarno-białych potworów :P
Tutaj dowody na to, że byliśmy. Zdjęcia nie są moją własnością.




Małe spięcie z  Psikutem ;)

I na koniec zbiorowo :D
Jedyne co mi się nie podobało to samcze zapędy JJ. Chyba mały wypierdek chce jednak stracić jądra =.=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz