Co nas czeka:

27.11.2011 - Trening obedience z A.Migas
10-11.12.2011 - Zawody w Ściegnach

16.02.2011

#1

Blog ten poświęcony będzie mojemu wymarzonemu Border Collie o imieniu Jimmy :)
Oto i nasz bohater Jimmy ;)


Jimmy ma 3,5 roku , u mnie jest od września 2010. Jest to pies pracujący, całe życie zaganiał owce i krowy, dlatego czasami przeżywam z nim na prawdę ciężkie chwile ;) Kiedy do mnie trafił był nie pewny siebie, nie chciał się bawić  i bał nagłych ruchów ręką. Ale teraz rozkwita, mimo, że nie zagania już niczego oprócz innych nieświadomych niczego psów ;)

Razem bawimy się w agility i frisbee, uczymy się sztuczek i posłuszeństwa ( to najgorzej, bo nudne :P ).


Oprócz Jima dzielimy przestrzeń z suczką w typie ONka Milvą oraz 4 szczurasami Pandemonium, Sergem, Mańkiem i Fetyszem.

Cała gromada pozdrawia i mam nadzieję, że uda mi się chociaż raz  poprowadzić jakiegoś bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz